onsdag, januari 16

Nytt år nya tag!

Bilden är lånad från Google

Som så många andra har jag bestämt att detta år ska det ske, vikten ska ner och hälsan ska förbättras radikalt. Är så trött på att va trött och nästintill sockerberoende. Så nu är de nya tag med LCHF som gäller och även träning... Började den 6 Januari med LCHF igen och de känns superbra. Känner mig redan piggare och mindre svullen. Meningen är att jag ska ta tag i min blogg igen så att jag får skriva av mig hur de går och har jag sagt de till er så kan jag ju inte svika er.. ;) Men ibland blir bloggen helt bortglömd. Jag är så grymt imponerad av alla som uppdaterar bloggarna varje dag och tycker de är så mycket roligare att läsa en någon blogg som jag som uppdaterar en gång varannan månad. Skärpning Cecilia!

Jaha vad händer annars i livet då? Sista vaknatten av 7 är nu nästan över, måste säga att de ska bli skönt att va lite ledig nu. Den sociala kompetensen är lika med noll just nu. Imorgon (torsdag) ska vi ha lite kaffekalas för Peter som fyllde år i söndags, och gästerna kommer att bli bjudna på LCHF för hela slanten. :) En vanlig tårta ska jag göra också, speciellt för barnens skull!

Ha en bra dag allihopa! Och kör försiktigt!

Kram Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar